Dodatki do oleju silnikowego , przekładniowego , napędowego , benzyny
W naszej ofercie znajdziecie państwo następujące dodatki uszlachetniające do olejów silnikowych , przekładniowych , dodatki do czyszczenia układu wtryskowego …..
Dodatek do oleju silnikowego (CS)
Zmniejsza zużycie paliwa od 3% do 15%. Zmniejsza zużycie oleju i tzw. dymienie. Podwyższa i wyrównuje ciśnienia sprężania w cylindrach. Wycisza i wyrównuje pracę silnika. Ułatwia rozruch zimnego silnika (szczególnie w zimie). Nieznacznie polepsza dynamikę pojazdu. Pozwala w wielu przypadkach uniknąć kosztownych napraw. Regeneruje i zabezpiecza silnik przed nadmiernym zużyciem
Ceramizer do manualnych skrzyń biegów i tylnych mostów (CB)
Płynniejsza zmiana biegów.
Eliminacja zgrzytów przy zmianie biegów dzięki regeneracji synchronizatorów.
Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnych mostów, przekładni, reduktorów.
Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet 10-krotnie.
Pozwala w uniknąć bardzo kosztownych napraw skrzyń biegów.
Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji.
Uszlachetniacz do paliwa (CP)
Zmniejsza zużycie paliwa o 2 – 4 %.
Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach.
Zmniejsza hałas i dymienie.
Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości.
Wydłuża żywotność układu zasilania paliwem.
Ceramizer do silników motocyklowych czterosuwowych z mokrym sprzęgłem (CM)
- Wycisza i wyrównuje pracę silnika, poprawia dynamikę motocykla.
- Zabezpiecza silnik przed zużyciem i wydłuża jego trwałość.
- Regeneruje powierzchnie tarcia, dzięki czemu zmniejsza zużycie paliwa (od 3 do 15 %) oraz zużycie oleju.
- Chroni silnik przed korozją (szczególnie istotne podczas zimowania motoru).
- W silnikach posiadających wspólny ze skrzynią biegów układ olejenia (większość silników czterosuwowych motocykli), poprawia płynność zmiany biegów i wydłuża trwałość mechanizmów nawet 5-cio krotnie.
- Skuteczny zarówno w motocyklach rekreacyjnych jak i sportowych.
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 30 000 km przebiegu.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku „stal-stal”.
- Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość – 4000-4500 MPa (400 – 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
- Chroni środowisko naturalne.