CERAMIZER

Dodatki do oleju silnikowego , przekładniowego , napędowego , benzyny

W naszej ofercie znajdziecie państwo następujące dodatki uszlachetniające do olejów silnikowych , przekładniowych , dodatki do czyszczenia układu wtryskowego …..


Dodatek do oleju silnikowego (CS)

Zmniejsza zużycie paliwa od 3% do 15%. Zmniejsza zużycie oleju i tzw. dymienie. Podwyższa i wyrównuje ciśnienia sprężania w cylindrach. Wycisza i wyrównuje pracę silnika. Ułatwia rozruch zimnego silnika (szczególnie w zimie). Nieznacznie polepsza dynamikę pojazdu. Pozwala w wielu przypadkach uniknąć kosztownych napraw. Regeneruje i zabezpiecza silnik przed nadmiernym zużyciem


Ceramizer do manualnych skrzyń biegów i tylnych mostów (CB)

Płynniejsza zmiana biegów.

Eliminacja zgrzytów przy zmianie biegów dzięki regeneracji synchronizatorów.

Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnych mostów, przekładni, reduktorów.

Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet 10-krotnie.

Pozwala w uniknąć bardzo kosztownych napraw skrzyń biegów.

Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji.


Uszlachetniacz do paliwa (CP)

Zmniejsza zużycie paliwa o 2 – 4 %.

Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach.

Zmniejsza hałas i dymienie.

Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości.

Wydłuża żywotność układu zasilania paliwem. 


Ceramizer do silników motocyklowych czterosuwowych z mokrym sprzęgłem (CM)

  1. Wycisza i wyrównuje pracę silnika, poprawia dynamikę motocykla.
  2. Zabezpiecza silnik przed zużyciem i wydłuża jego trwałość.
  3. Regeneruje powierzchnie tarcia, dzięki czemu zmniejsza zużycie paliwa (od 3 do 15 %) oraz zużycie oleju.
  4. Chroni silnik przed korozją (szczególnie istotne podczas zimowania motoru).
  5. W silnikach posiadających wspólny ze skrzynią biegów układ olejenia (większość silników czterosuwowych motocykli), poprawia płynność zmiany biegów i wydłuża trwałość mechanizmów nawet 5-cio krotnie.
  6. Skuteczny zarówno w motocyklach rekreacyjnych jak i sportowych.
  7. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 30 000 km przebiegu.
  8. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  9. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku „stal-stal”.
  10. Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
  11. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
  12. Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
  13. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  14. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość – 4000-4500 MPa (400 – 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
  15. Chroni środowisko naturalne.

Części zamienne, serwis samochodowy, przeglądy klimatyzacji, geometria, regeneracja